Nak Beli Rumah Di Mont Kiara? Nanti Dulu. Baca Dulu Sejarah Pembangunan Mont Kiara

16:25

 



Hari ni saya nak kongsi sedikit tentang Mont Kiara. Mesti ramai tak tahu sejarah Mont Kiara.

 

Pembangunan di Mont Kiara bermula daripada tahun 1993. Daripada sebuah ladang getah, kini telah berkembang menjadi sebuah kawasan berprestij di Kuala Lumpur.

 

Terdapat lebih dari 20 kondominium, banglo eksklusif, komersial dan kedai runcit.

 

Antara sebab mereka memilih Mont Kiara adalah kerana Mont Kiara dilihat sebagai kawasan yang elite dan mewah, tenang, indah dan dikenali sebagai kawasan yang selesa.

 

Mont Kiara semakin berkembang sebagai kawasan elite dan menarik perhatian masyarakat kelas atasan, terutama ekspatriat dari lebih dari 30 negara.

 

Mont Kiara tidak ada masalah lalu lintas kerana terdapat beberapa akses utama dan berdekatan dengan Bandar KL.

 

Jika anda buat kajian anda, anda dapat lihat pada pertengahan tahun 2019, median harga untuk Mont Kiara adalah bermula dari RM1.6 Juta.

 

Dalam keadaan ekonomi kini dan juga impak Covid-19 kepada seluruh negara termasuk Malaysia, ianya turut memberi kesan kepada Mont Kiara. Jika 2019 harga bermula daripada RM1.6 juta, kini anda boleh dapatkan rumah di kawasan yang prime dan elite di Mont Kiara dengan harga bermula dari RM900K.

 

Adakah sekarang masa yang sesuai untuk membeli?

 

Tepuk dada tanya diri. Beli sekarang dengan harga RM900K dan tunggu ianya menjadi RM1.6 juta atau beli pada harga RM1.6 juta dan tunggu harganya naik.

 

Dua-dua anda untung. Bezanya adalah anda untung banyak atau anda untung sedikit.

 

Jika anda berminat untuk memiliki rumah di Mont Kiara, kawasan prime dan elite dengan harga bermula daripada RM900K, kini terdapat sebuah pembangunan baru yang sedang dibina di Mont Kiara.

 

Pembangunan berkepadatan rendah dilengkapi dengan 2 hingga 4 bilik tidur yang luas dan mempunyai kolam renang berpemandangan 360 ° pertama di Malaysia.

 

Sebuah pembangunan yang sangat selesa buat anda kerana anda boleh berjalan kaki ke pusat beli belah terdekat dengan mudah untuk menikmati hari anda.

 

Lokasi kawasan super prime akan memberi anda nilai pada masa akan datang. Bak kata abang Warren Buffet "Don't wait and buy property, buy property and wait"

 

Jimatkan wang anda kerana kini ada tawaran dan diskaun menarik untuk pembeli terawal. Ye, hanya untuk pembeli terawal dapat banyak diskaun. 


Jadi, mengapa bayar lebih kalau anda boleh berjimat? Dapat rumah yang sama tetapi harga yang berbeza.


Hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut.

☎️ Zeela Lamin 017-2672013

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.