Berkongsi di Media Sosial Perlukan Content Yang Betul Tapi Tak Tahu Nak Tulis Apa. Betul Tak? Cuba Baca Post Ini

18:09


Salam dan selamat petang.


Petang ini saya nak share sikit macam mana nak dapat idea untuk tulis content di blog dan media sosial seperti facebook dan instagram.


Selain dari menggunakan google keyword planner, anda juga boleh jugakan 'answer the public' untuk dapatkan topic berkaitan apa yang anda nak share. Melalui 'answer the public' anda tahu apa yang orang search dan nak tahu.


Contoh, saya buat hartanah. Saya buntu idea untuk buat sharing berkenaan hartanah. Maka dengan 'answer the public', saya dapat banyak topik untuk saya share.


Anda boleh layari www.answerthepublic.com  untuk terus cari topik berkaitan bisnes anda.


Contoh anda menjual produk kecantikan, maka anda boleh taip 'beauty'.


Semoga sharing saya membantu anda semua.


Berikut di bawah ini adalah contoh saya buat carian berkaitan hartanah. Bagi anda yang buat hartanah seperti saya, boleh juga gunakan topik-topik di bawah.


Selamat mencuba semua.


You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.