Kegilaan Harga Sebiji Burger Berharga RM460

19:20


Minggu ini kecoh diperkatakan harga sebiji burger adalah RM460. Sebab itu heboh berita ini sana sini.

Anda boleh baca kisah burger RM460 ini di https://www.facebook.com/471548453199530/posts/1279530702401297/?extid=0&d=n 

Mengapa harga sebiji burger mencecah RM460? Sebab hanya sebiji burger je. Tapi memang patut harga dia RM460 sebab ianya bersalut emas 24K. Orang sekarang emas bukan setakat pakai saja. Orang makan emas atas tujuan kecantikan. Ye, begitulah dunia. Tak ada yang anehnya.

Persoalannya, adakah ramai orang kita akan makan burger berharga RM460 ini? Jawapannya, ada. Percayalah, penuh booking untuk orang datang dan makan semata-mata nak cuba atau nak try apa yang menarik sangat burger ini. 

Orang kaya nak cuba burger ini dan bayar RM460 memang tiada masalah buat mereka kerana akaun mereka sarat dengan wang. Beratusan ribu ringgit dan jutaan ringgit ada dalam akaun bank mereka, RM460 untuk sebiji burger itu umpama RM4.60 saja.

Ekonomi negara semakin tertekan. Pekerjaan yang kita ada kini belum tentu jaminan buat kita. Gaji yang kita dapat setiap bulan ribuan atau puluhan ribu belum tentu kita akan dapat lagi bulan hadapan. Pesan saya jangan bazirkan duit yang ada. Jika mampu buat persediaan andaikata majikan tidak perlukan kita.

Oleh itu, saya nak kongsikan satu berita gembira buat semua. Peluang baik bagi anda untuk menjadi Perunding Hartanah di sebuah agensi yang terkemuka di Malaysia iaitu IQI Realty di bawah team yang terbesar di IQI Realty iaitu Elite Legacy. Hanya bulan ini saja, pendaftaran ahli baru dibuka hanya RM460

Peluang dibuka kepada sesiapa yang ingin bina pendapatan tanpa had dan dalam masa yang sama punya masa yang sangat fleksibel. 

Disini disediakan pelbagai training, komisen project penuh dan pelbagai insentif seperti rumah, kereta dan pelbagai insentif lagi ditawarkan. 

Jadi buat pilihan yang bijak. Makan burger berharga RM460 atau jadi seorang Perunding Hartanah dan dapat mendapat pendapatan tanpa had. Anda boleh pencen awal. Tak perlu tunggu umur 60 tahun untuk pencen.

Masa hadapan anda bergantung dengan keputusan masa kini anda. Hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut. Tawaran ini sah bulan Oktober saja. Jangan lepaskan peluang.




Tawaran pendaftaran bulan Oktober


Buat jualan dan dapatkan MacBook Air


Anda juga boleh dapatkan iPhone12 jika anda buat jualam rumah


Peluang untuk menjadi investor hartanah


Peluang untuk miliki kereta mewah 





 

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.